Poštovní spořitelna
Univerzální banka, která nabízí snadno dostupné a cenově přívětivé služby, je alternativou, která zajímá klienty i odborníky. Transformace Poštovní spořitelny, jejíž strategie směřuje k tomu stát se jedničkou na retailovém trhu, se ukazuje jako správná.
Poštovní spořitelna je druhá největší banka v ČR v počtu klientů. Obsluhuje jich více než dva miliony a nabízí jim bankovní služby v nejhustější síti obchodních míst. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a.s., která je největší bankou se sídlem v České republice a střední Evropě měřeno hodnotou aktiv.
Na trhu neexistuje v porovnání s Poštovní spořitelnou žádná banka, která by byla dostupnější! Klienti mohou spravovat své finance na 3 300 poštách a ve 46 finančních centrech, v bezmála 650 bankomatech
a na 2 500 pokladnách obchodů Albert a Hypernova.
Poštovní spořitelna je průkopníkem zcela nových bankovních služeb. V listopadu 2006 jako jediná spolu s ČSOB uvedla na trh službu CashBack, která umožňuje klientům vybrat
hotovost z účtu prostřednictvím 2 500 pokladen v prodejnách Albert, Hypernova a v síti čerpacích stanic EuroOil (ČEPRO a.s.), a to bez jakýchkoli poplatků.
Kontaktní údaje Poštovní spořitelna
• KÓD BANKY - 0300, SWIFT - CEKOCZPP
• IČO - 000 013 50
• Adresa - Radlická 333/150, 150 57 Praha 5
• Telefon - 800 210 210
• Fax - nemá
• Internet - http://www.postovnisporitelna.cz
Zdroj: postovnisporitelna.cz
Poznámka | Uveřejněné fotografie na stránkách Banky.chytry.cz mají pouze ilustrační charakter | Web Banky.chytry.cz nemá s jednotlivými zde uvedenými bankovními ústavy žádnou spojitost, pouze orientačně informuje o jejich nabízených službách, bankovních produktech a poskytuje další upotřebitelné informace pro klienty těchto bank.